sâmbătă, 12 decembrie 2009

SUNT FERICITA CU ASA PRIMAR ....

Pe data de 7 decembrie , din gura in gura am aflat ca se va opri apa in tot orasul timp de 3 zile incepand cu 8 decembrie.Telefoanele au inceput sa zbarnaie, intr-o incercare nebuna de a anunta cat mai multa lume de eveniment. Si toata lumea a umplut tot ce a fost disponibil de la cazi de baie , butoaie mari si mici, sticle , borcane, oale...Partea buna e ca nu tot orasul a fost afectat de lipsa apei. O parte din cartiere au avut tot timpul apa, alte cartiere au avut oprit doar cateva ore intr-o zi si cea mai pagubita zona [in care locuiesc si eu], am tras-o la greu. Mai precis pe data de 10 -joi -cand am aflat ca vom avea apa de la ora 12, a inceput sa picure pe la ora 17. Am sunat la dispeceratul de la APA PROD , si am aflat ca s-au spart tevi in momentul cand s-a dat drumul la apa dar ca se lucreaza si intr-o ora se va reglementa debitul apei. La ora 23 nu intervenise nici o schimbare. M-am culcat cu speranta ca dimineata cand ma voi trezi voi face dusul binecuvantat si de multe zile asteptat. Dar Doamne ! am uitat ca traiesc in Romania si ca in vremea lui Ceausescu mi-am incalzit un ibric cu apa pentru a face minunatul" dus "la lighean.Si iar telefon la dispecerat unde nu se stia nimic dar care m-a asigurat ca trimite echipa de interventie sa vada ce s-a intamplat. Sa nu credeti ca seara am avut mai mult noroc. La ora 21 cand am sunat la dispeceratul cu pricina , mi-a ras in nas o voce feminina ca si cand nu vad bine ca , curge apa la robinet ca nu s-a mai plans nimeni din vecini, ca trebuie trebuie sa imi rezolv singura problema ca nu e treaba lor in curtea mea, dar de apometru [care e in curtea mea]sa nu ma ating...Si pentru ca in cazuri de acestea exista si cireasa de pe tort, cu o voce deja enervata imi spune ca va trimite o echipa luni sa vada ce s-a intamplat[ca era vineri si....]si sa imi umplu din nou butoaiele ca de luni seara iar nu vom avea apa 3 zile...Si atunci m-am uitat in sus la cer si l-am implorat pe Dumnezeu sa imi dea puterea de a trece si peste asta....Acum ca a trecut un pic de timp peste acest amar eveniment,ma gandesc ,ca s-au rezolvat problemele si firma care a 'lucrat' un an la aceasta lucrare si-a luat banii, primarul si-a luat banii....si noi poate vom avea norocul sa trecem cu bine si cu apa si de revelion. La anul vom vedea ce surprize ne asteapta....

Un comentariu:

  1. Poate ca este momentul ca oamenii sa inteleaga ca cei alesi in fruntea urbei sunt angajatii lor ai contribuabililor care ii platesc si le-au creat prin votul lor bunastare, si ca trebuie sa dea socoteala de tot disconfortul creat cetatenilor de firmele de rahat pe care ei le-au angajat.
    Oricum vor mai fi alegeri in Hunedoara asa ca ...

    RăspundețiȘtergere