duminică, 27 decembrie 2009

AM DEVENIT GRANNY


Pe data de 16 dec am primit telefon de la fiul meu Vadim ,care mi-a zis ca Alex sotia lui, insarcinata in luna a 9 a , "a facut pipi pe ea"si ca o duce la medic sa vada ce s-a intamplat .Si uite asa,la ora12 si 12 minute , s-a nascut Cesar , un copil fooarte frumos si roz dupa spusele proaspatului tatic. Mai mult de atat,Cesar bazaind din cauza disconfortului produs prin nastere, a tacut in momentul cand tatal lui i-a vorbit...semn ca i-a recunoscut vocea[mi-a povestit Vadim , plin de mandrie]. Sunt foarte fericita ca Alex si Vadim mi-au facut cel mai frumos cadou de Craciun, pentru care le multumesc . Iar eu....deja m-am indragostit de Cesar....Alatur o poza ca sa vedeti de ce m-am indragostit...

Un comentariu:

  1. Intradevar, un ingeras de copil sanatos si voinic, este cadoul de Craciun cel mai frumos.
    Dumnezeu sa-i ajute si sa-i lumineze cu fericire si noroc viata !

    RăspundețiȘtergere